گلایه

واقعا" نمی دونم از کجا باید شروع کنم ؟ انقدر دلم از این دنیا و ادمای رنگارنگش پر هست که واقعا" نمی دونم از چی و از کی باید گلایه کرد؟ من هیچوقت نمی گم و نمی گفتم که خیلی ادم خوبی هستم هیچ وقتم ادعا نمی کردم . همیشه زندگی رو زیبا میدیدم و نامردی بعضیا رو می ذاشتم به حساب کوتاهی دنیا . سعی می کردم ادم خوبی باشم ازاد باشم رها باشم ... اما دلم پر ... اگه یک نفر بگه من دروغ میگم خب زیاد تعجب اور نیست چون هیچوقت ادعا م نمی شد .اما با این وجود سعی می کردم دروغ نگم یا دل کسی رو نشکونم .اما واقعا" وقتی بعضی یا رو می بینم که ادعای همه چیزشون میشه راست گویی جوون مردی خلاصه بگم گرچه نمی شه خلاصه کرد اما همونایی که همیشه ادعاشون میشه خودشون از همه بدترن اینا رو گفتم تا یه وقت شما گولشون رو نخورید. واقعا" ظاهرو باطنشون با هم فرق می کنه همیشه به دنبال کسی باشین که اونقدر عرضه داشته باشه که بگه:(( اره منم اشتباه کردم منم گناه کردم منم یه جاهایی دروغ گفتم منم بعضی وقتا کم اوردم )). همیشه ظاهر ادما با درونشون با فکر و عقیدشون مثل هم نیست . شاید چت کردن به نظر خیلیا بچگانه بیاد . اما توی چت میشه تجربه های زیادی رو بدست اورد . تجربه هایی که شاید گرچه واسه خود ادم ناخوشایند بیاد اما اگه در حد همون چت باقی بمونه تجربه بدی واسه ادم نمیشه .شاید از راه چت تجربه بعضی چیزا مجانی و در عین حال بی خطر باشه...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد